Premijerka Ana Brnabić najavila je da bi izgradnja Fruškogorskog koridora mogla da počne u poslednjem kvartalu 2019. Krajem aprila potpisan je protokol o saradnji sa kineskom kompanijom CRBC.
Reklo bi se da je na prvom mestu loš odnos Pokrajina-Republika.Naravno mediji sa sedištem u BG neće to tako saopštiti,već kao nerazumevanje sa Pokrajinom.Kada neko pita u vezi tog lošeg odnosa odmah ga proglase autonomašem i defetistom.Po njima je i odnos sa Kosovom samo vid nerazumevanja sa pravednicima u BG.
Od sline ljubavi prema srpskom narodu i sugrađanima, ova i prethodne vlasti zaboravile na stanovnike Iriga. Na "sitnicama" se vidi ko je kakav, a velikim parolama i planovima se zamazuju oči naivnih.
Decembar 2012 Kineska kompanija CRBC je ponudila da za 36.5 miliona evra izgradi Fruškogroski koridor u punom profilu autoputa.
Bugarski je napomenuo da je Pokrajinska vlada nezadovoljna dosadašnjom dinamikom rada na tom projektu puta i tunela i podsetio da je 2012. godine pokrajina obezbedila 12 milijardi dinara, koliko je bila procenjena ukupna vrednost tog projekta, ali kako je naveo, "ta sredstva nisu bila preneta Pokrajini, niti je tunel izgrađen".
Prvi link 2014
https://www.youtube.com/watch?v=b7ZiCWmHKZA&feature=youtu.be
Drugi link
http://www.koreni.rs/fejsbuk-pljacka-fruskogorski-koridor-dugacak-40km-sa-pocetnih-36-miliona-evra-ponude-iz-decembra-2012-porastao-na-400-miliona-evra/
2014 su rekli
Vlada Srbije i Vlada Vojvodine izdvojiće po 200 miliona dinara za izradu projekta gradnje auto-puta od Novog Sada do Rume a u narednih 10 dana biće raspisana javna nabavka, najavili su ministar regionalnog razvoja Igor Mirović i pokrajinski sekretar za međuregionalnu saradnju Branislav Bugarski.
Mirović je rekao da bi projektna dokumentacija mogla biti gotova u prvoj polovini 2015. i da bi radovi počeli krajem te godine, kao i da je gruba procena da je vrednost radova oko 150 miliona evra.- U narednih desetak dana biće raspisana javna nabavka i izrada projektne dokumentacije bi mogla da počne već krajem maja ili početkom juna - izjavio je Mirović novinarima po završetku sednice radne grupe za taj posao.
Izdvojili smo novac i u prvoj polovini sledeće godine završićemo sve pr
Pa hajd da bude sretno i što pre ti tuneli i saobraćajnice. Pokrajinski premijer je frustriran da se jako malo uradilo u Vojvodini al do sada je bilo da Vojvodina radi a Beograd se gradi pa sad hajd vide ćemo
I sada kada trazimo da se Vojvodini vrate neke nadleznosti da bi se iz svojih izvora finansirala iz Beograda krene Gebelovska propaganda kako smo separatisti da se zelimo otcepiti. A u Vojvoini ima dosta polupismnog sveta ko u to poverije. I dalje verujte lazima iz Beograda.
Ej moja lepa Fruška goro, ko o tebi misli? Pokrajino, Srbijo, pauloži nešto u ovu Svetu goru. Putevi užasni, niko o njoj ništa ne govori, kao da nikome ne treba. Ali dižemo sve na drugim mestima. E, Sreme moj!
Vojvodina čeka i propada još od jogurt revolucije, 30 godina zbog lopovske politike, da smo se otcepili na vreme, danas bi bili bolji od Slovenije.........
Cena koju su ponudili Kinezi 2012 decembra je bila 36.5 miona evra i odbijeno je a cela trasa autoput. Sada vidimo da je to brzi put sa po 2 trake bez zaustave, znači trećinu uži ali je zato cena dostigla 400 miliona evra. Sve ove cifre i 36,6 i 150 i 200 i 300 i na kraju 400 miliona evra možete naći na Google.
Taj put je frekventan i morao bi biti autoput.
Drugo, Vojvodini su potrebni kakovi Bačka Topola preko Smbora do luke Apatin, krak Novi Sad Zrenjanin pa Zrenjanin Beograd, pa krak od Zrenjanina do Srpske Crnje ili Kiki de i naravno Pančevo Vršac.
A na Dunavu su potrebna barem 2 mosta, Prvi koji bi spojio Frusku goru od Banostora do Brgeca da se zaobiđe Novi Sad grad i da se odatle obilaunicom spoji sa autoputem
Drugi most neophodan je da se spoji Banat sa istočnom Srbijom odnosno most kod Bele crkve da ne bude slepo crevo i Banat i istočna Srbija.
Ovo je dovoljno ako bi se izgradilo za infrastrukturu Vojvodine da bi se ravnomerno razvijala a da se rubna područja ne iseljavaju i da mogu tamo da se otvaraju fabrike.
Vojvodina to zaslužuje i mnogo su važniji projekti od onog puta prema Priština u ovom trenutku.
Mislim da ni Guglov pretrazivac ne zna vise koju vest da prikaze u vezi sa tunelom Fruska Gora, koliko lazi su izjavljivali zuti i ovi danas,to mogu tomovi i eseji da se pisu ! Izjaviti javno vest na nacionalnim frekvancijama a da je to laz i ne odgovarati zbog toga,to samo moze u nas !!
Ne znam, ali nisam bas za ovaj poduhvat. Naravno, napraviti Irizanima neku zaobilaznicu...mislim da bi to bilo dovoljno. Busiti nasu Frusku, skrnaviti taj blagoslov prirode, skoro netaknutu prirodu, mislim da nema smisla.
Svima je jasno da su odustali od ovog projekta.
Prvo je bila priča da će sad pa sledeće godine, sad je treba videti i slično.
Pri tome ovo je saobraćajnica sa najvećim protokom saobraćaja sem BG-NS, ali mi više volimo da pravimo puteve iz ničeg u ništa, jer na taj način kredit neće moći da vraća niko.
Sad su aktuelni moravski koji će biti ne brza saobraćajnica nego autoput, onda dva autoputa za Sarajevo, jedan za Albaniju...
Para u svetu kao nikada a kamate sve manje a nude se i brojne koncesije. Utrkuju se Kinezi i Mađari da ulože pare i to sve napravae kako treba. Ne znam šta toliko čekaju ali kad je Vojvodina u pitanju uvek je tako.
Vest koju je objavio "TANJUG" , 06.04.2016.god. : '' ... u 2016.godini počinje izgradnja autoputa Novi Sad - Ruma - Šabac ...'' ( izjavila Zorana Mihajlović, ministarka ... pa ostala živa !? ) .
Jasno je da ovde nikakav komentar nije potreban.
xa xa savladali Grdeličku klisuru al našu Frušku ne mogu ili neće. Sad se gradi put ŠA-LO. Možda put NS-RU-ŠA neće pošto je put sa ove strane Save. Mislim u Vojvodini. Pre će izgraditi put do Drača no do Rume, da se zaobiđe Iriški venac gde je haos.
Da se podsetimo najava u medijima:
- (17.04.2014.) Izgradnja Fruškogorskog koridora počeće krajem 2015.
- (23.05.2015.) Mihajlović: Fruškogorski koridor vratili smo u prioritete
- (05.06.2015.) Mihajlović: Dosta priče, gradićemo Fruškogorski koridor
- (20.07.2015.) Gradnja autoputa Novi Sad-Ruma od juna 2016.
- (30.07.2015.) Mihajlović: Radovi na Fruškogorskom koridoru sredinom 2016.
- (21.03.2016.) Mihajlović: Izgradnja fruškogorskog koridora počinje do kraja godine
- (03.01.2017.) Mirović: Uskoro otkup zemlje za Fruškogorski koridor
- (29.09.2017.) Mihajlović: U pripremi izgradnja brze saobraćajnice na Fruškogorskom koridoru
- (04.06.2018.) Sa kineskom CRBC počeli razgovori o gradnji Fruškogorskog koridora
- (14.09.2018.) USKORO IZGRADNJA NAJDUŽEG TUNELA U SRBIJI Kineski CRBC izvodiće radove na Fruškogorskom koridoru
- (20.05.2019.) Radovi na Fruškogorskom koridoru počinju na jesen
Istini za volju, tunel kroz Frušku goru je još 1982. godine kao idejno rešenje predstavio u svom diplomskom radu Dušan Sekulski sa Građevinskog fakulteta u Beogradu. Od tada do danas se ova tema vadi iz naftalina i podmazuju uši onih kojima je ovo više nego životna stvar, pre svega u Irigu. Opet se ovo troši na politički perverzan način, stalno se govori u futuru. Dosta više!
Toliko se para puklo dodatno i na bulevar evrope pa do spajanja sa autoputem. I to niko nije odgovarao i nije naplaćena šteta. Da se moglo napraviti i tunel i most Kamenica.
Nije vam Srbija problem vojvođani već političari i na lokalu i pokrajini i republici. Troše novac na gluposti i to mi sve plaćamo to jednom naučite da političari treba da rade za nas jer ih plaćamo i porezima i računima
Како би рекао г. МИРОВИЋ морали су да ураде пројекте а онда да изводе радове и то први пут. То је доказ рада државне управе и давања грађевинске дозволе на неке папире за које нико незна шта представљају па се после питају што се брдо руши, што се мора посећи храст стар 400 година и слично.
Док се не промени свест управе нема напретка.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Priča o Fruškogorskom koridoru traje 14 godina, Vojvodina sada čeka Vladu Srbije
Autor: N1
Novi Sad
•26.05.2019.
•19:45 > 19:45
Komentari 35
Komifo
Pre bih rekao da ste ti i tvoji brdskoplaninski drugari pogrickali sve kao skakavci, i u svojoj a i u ovoj državi.
Voja
Ne slušaju kamione
dzo
Gradjanin
Nebojša
Bugarski je napomenuo da je Pokrajinska vlada nezadovoljna dosadašnjom dinamikom rada na tom projektu puta i tunela i podsetio da je 2012. godine pokrajina obezbedila 12 milijardi dinara, koliko je bila procenjena ukupna vrednost tog projekta, ali kako je naveo, "ta sredstva nisu bila preneta Pokrajini, niti je tunel izgrađen".
Prvi link 2014
https://www.youtube.com/watch?v=b7ZiCWmHKZA&feature=youtu.be
Drugi link
http://www.koreni.rs/fejsbuk-pljacka-fruskogorski-koridor-dugacak-40km-sa-pocetnih-36-miliona-evra-ponude-iz-decembra-2012-porastao-na-400-miliona-evra/
2014 su rekli
Vlada Srbije i Vlada Vojvodine izdvojiće po 200 miliona dinara za izradu projekta gradnje auto-puta od Novog Sada do Rume a u narednih 10 dana biće raspisana javna nabavka, najavili su ministar regionalnog razvoja Igor Mirović i pokrajinski sekretar za međuregionalnu saradnju Branislav Bugarski.
Mirović je rekao da bi projektna dokumentacija mogla biti gotova u prvoj polovini 2015. i da bi radovi počeli krajem te godine, kao i da je gruba procena da je vrednost radova oko 150 miliona evra.- U narednih desetak dana biće raspisana javna nabavka i izrada projektne dokumentacije bi mogla da počne već krajem maja ili početkom juna - izjavio je Mirović novinarima po završetku sednice radne grupe za taj posao.
Izdvojili smo novac i u prvoj polovini sledeće godine završićemo sve pr
Mirovićevi
Namcor
Zoran
Šomi
Migor
Kiseli
VV
Nebojša
Taj put je frekventan i morao bi biti autoput.
Drugo, Vojvodini su potrebni kakovi Bačka Topola preko Smbora do luke Apatin, krak Novi Sad Zrenjanin pa Zrenjanin Beograd, pa krak od Zrenjanina do Srpske Crnje ili Kiki de i naravno Pančevo Vršac.
A na Dunavu su potrebna barem 2 mosta, Prvi koji bi spojio Frusku goru od Banostora do Brgeca da se zaobiđe Novi Sad grad i da se odatle obilaunicom spoji sa autoputem
Drugi most neophodan je da se spoji Banat sa istočnom Srbijom odnosno most kod Bele crkve da ne bude slepo crevo i Banat i istočna Srbija.
Ovo je dovoljno ako bi se izgradilo za infrastrukturu Vojvodine da bi se ravnomerno razvijala a da se rubna područja ne iseljavaju i da mogu tamo da se otvaraju fabrike.
Vojvodina to zaslužuje i mnogo su važniji projekti od onog puta prema Priština u ovom trenutku.
Dejan
ataševac drvarski
Nevenka
Huncut
+384
Lovac
Zox
Sava
Nadam se da sa tunelom nece biti slicna situacija.
MIki
Prvo je bila priča da će sad pa sledeće godine, sad je treba videti i slično.
Pri tome ovo je saobraćajnica sa najvećim protokom saobraćaja sem BG-NS, ali mi više volimo da pravimo puteve iz ničeg u ništa, jer na taj način kredit neće moći da vraća niko.
Sad su aktuelni moravski koji će biti ne brza saobraćajnica nego autoput, onda dva autoputa za Sarajevo, jedan za Albaniju...
Ns 49
Dabisha
Jasno je da ovde nikakav komentar nije potreban.
Iluzionista
Novosadjanin
N
- (17.04.2014.) Izgradnja Fruškogorskog koridora počeće krajem 2015.
- (23.05.2015.) Mihajlović: Fruškogorski koridor vratili smo u prioritete
- (05.06.2015.) Mihajlović: Dosta priče, gradićemo Fruškogorski koridor
- (20.07.2015.) Gradnja autoputa Novi Sad-Ruma od juna 2016.
- (30.07.2015.) Mihajlović: Radovi na Fruškogorskom koridoru sredinom 2016.
- (21.03.2016.) Mihajlović: Izgradnja fruškogorskog koridora počinje do kraja godine
- (03.01.2017.) Mirović: Uskoro otkup zemlje za Fruškogorski koridor
- (29.09.2017.) Mihajlović: U pripremi izgradnja brze saobraćajnice na Fruškogorskom koridoru
- (04.06.2018.) Sa kineskom CRBC počeli razgovori o gradnji Fruškogorskog koridora
- (14.09.2018.) USKORO IZGRADNJA NAJDUŽEG TUNELA U SRBIJI Kineski CRBC izvodiće radove na Fruškogorskom koridoru
- (20.05.2019.) Radovi na Fruškogorskom koridoru počinju na jesen
Vlada
AVAV
horor country
Stručnjak
Nije vam Srbija problem vojvođani već političari i na lokalu i pokrajini i republici. Troše novac na gluposti i to mi sve plaćamo to jednom naučite da političari treba da rade za nas jer ih plaćamo i porezima i računima
/
СТАЊЕ УПРАВЕ
Док се не промени свест управе нема напретка.
PoP
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H